jueves, 2 de mayo de 2019

LA MEVA SETMANA SANTA

LA MEVA SETMANA SANTA

El dilluns pel matí no vaig fer res, em vaig llevar tard i vaig veure la televisió.
Per la tarda vaig fer una mica de deures i em vaig anar a karate.

El dimarts pel  matí vaig anar a fer unes compres pel viatge i per la tarda vaig quedar amb les meves amigues per donar una volta pel poble.

El dimecres pel matí vaig fer una mica més de deures i per la tarda vaig anar a karate, va seruna classe especial i molt divertida perquè els pares feien la classe amb nosaltres.

El dijous vaig anar a menjar a casa de la meva àvia i per la tarda vaig anar a comprar més coses per el viatge d'Italia.

El divendres pel matí no vaig fer res, per la tarda vaig anar amb les meves amigues a un salting, és u  lloc de llits elàstics.

El dissabte em vaig quedar a casa tot el dia, no vaig fer res especial.

El diumenge vaig fer-me la maleta, i vaig preparar-ho tot pel viatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario