miércoles, 13 de marzo de 2019

mi hobbie

EL MEU HOBBIE

Hobby és una paraula de l'anglès que s'empra per referir-se als passatemps o activitats que es practiquen per gust i de forma recreativa en el temps lliure. Com a tal, hobby és un anglicisme que en espanyol podem traduir com 'passatemps' o 'distracció predilecta'. Un hobby no és una obligació que demani dedicació a temps complet, sinó que es practica per plaer, amb l'objectiu d'alleujar l'estrès de la rutina quotidiana, sigui escolar o laboral i, per això, no reporta cap mena de benefici de tipus econòmic .


En aquest sentit, un hobby no és una activitat laboral, sinó una via d'escapament per relaxar-nos i esparcirnos.
Un dels meus hobbies preferits i un dels més importants (per no dir el que més) és la música, m'agrada sobretot el reggae, el rap i el hip-hop. M'agrada tant la música que ara estic aprenent a tocar la guitarra.
Resultado de imagen de hip hopResultado de imagen de reggaeResultado de imagen de rap

No hay comentarios:

Publicar un comentario